سمینار آموزشی ، مدیریتی و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، 16 و 17 شهریور در کرج برگزار شد.

1395/6/23 سه‌شنبه
.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل : نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در ابتدای این سمینار آموزشی با بیان اینکه ایجاد فضای الکترونیک یکی از مهمترین اهداف دولت است گفت : سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک سازمان حاکمیتی و فرابخشی در برقراری ارتباط الکترونیک یکپارچه بین بخش های مختلف سازمان و همچنین با سازمانهای دیگر پیشرو خواهد بود.وی کاهش زمان و هزینه را یکی از اصلی ترین اهداف ایجاد دولت الکترونیک برای کاربران دانست و تصریح کرد : ایجاد یکپارچگی در سامانه های سازمان ملی استاندارد ایران و پرهیز از پراکندگی الزامی است.

پیروزبخت ، خدمتگزاری به ملت را نخستین وظیفه سازمان ملی استاندارد ایران برشمرد و افزود : یکی از راهکارهای خدمتگزاری توسعه فناوری اطلاعات است چرا که از این طریق ارباب رجوع با حداقل زمان و هزینه و کاهش آسیب های احتمالی درخواست خود را ثبت و پیگیری خواهد کرد.

در ادامه ، اصغر صالح زاده ، مدیرکل حوزه ریاست و سرپرست دفتر هماهنگی امور استانها ، تاکید کرد : لازم است در این راستا از توان نیروهای استانی برای ایجاد هم افزایی و جهش فنی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده شود.

مصطفی رامندی ، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات هدف از برگزاری این سمینار آموزشی را ارتقای علمی و کاربردی ، ایجاد هم افزایی ، هماهنگی و همکاری و همچنین تشکیل یک تیم منسجم در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور گفت : امروزه سازمانها برای فعالیت با محوریت دولت الکترونیک نیازمند توجه ویژه به بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند .

گفتنی است ، در این سمینار آموزشی دو روزه ، از مدیرکل استاندارد هرمزگان و گلستان برای خدمات ارزنده در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.